Nibe Festival

"Vi har på mange måder et spændende og givende samarbejde med Nordjyske Medier.

Nordjyske Medier er en primær samarbejdspart ift. at udbrede kendskabet til Nibe Festival året rundt.
Under festivalen er vi særligt glade for, at Nordjyske Medier synliggør, hvad vi har gang i oppe i skoven.

Derfor har vi også igennem de seneste år samarbejdet tæt med Nordjyske om markedsføringen af Nibe Festival.
Endog så tæt, at vi har indgået et mediepartnerskab.

Her nyder vi godt af, at Nordjyske kan tilbyde en totalløsning omkring strategi, sparring, tekst, layout og fremstilling.
Et godt eksempel er vores profilavis, som realiseres fra A (idé) til Z (distribution) med kompetente Nordjyske ansatte ved roret.

Det betyder meget for os, at tovet holdes i Nordjyske regiet – og at vi ikke skal i forskellige ”butikker” for at gennemgå markedsføringsprocessen.
Det er afgjort også den optimale måde at dække primærområdet – altså Nordjylland på – både via profilavis, samt øvrig markedsføring (web, avis, radio osv.)
Op til og under afviklingen af festivalen samarbejder vi i øvrigt også med Nordjyske Medier omkring Lux Camp Nordjyske og Rock Nord Prisen."

Peter Møller Madsen, Nibe Festival, www.nibefestival.dk